Thursday, 16 June 2011

pOT LuCK aRaS 1 BK

Majlis makan-makan aras satu yg diadakan dua hari yg sudah, Selasa 14.06.2011...wahhhh...meriah bangat dong...penuh makanan dan warna warni dah..makan sampai tak ingat dah...huhuhu..kat bawah ni ada lah beberapa gambar yg sempat cheqlong dan member cheqlong fadhil ambil sebelum kehabisan ubateri...huhuhuhu...tau tak pe tu ubateri..tanye member2 dak trganu..tujuan pot luck ni diadakan adalah tuk mengeratkan lagi silatulrahim antare kite orang di aras satu ni disamping meraikan ulang tahun member2 yg lahir bulan empat,lima dan enam serta meraikan member2 yg telah bertukar keluar Jpa ataupun yg bertukar dalaman Jpa..dalam majlis ni juga kite orang sempat la dapat hadiah coz de tukar-tukar hadiah selain dari majlis makan-makan je...so scroll down je r klu nak tengok pict-pict pot luck tuh...enjoyyy..... :P


cewahhh padil..ushar ape tuh???
tolong angkat ke nak berposing nih???da smart daaa.hehehe...
sempat lagiiiii...senyummmmm...maizatul n yati



effa n nabila..effa tnjuk gigi....

sorang je sni gurl...yg lain seme pmpuan..huhuhu...nana,yati,ecah,nita,mirul n linda..
tau tak ape dalam smpul seri paduka baginda nih??? gemuk la sape yg dapat nih...baim...baim..hihihi
ewahhh...smpat lagi tuh posing smart...sengeh...sengeh jgn tak sengeh..
persiapan tuk makan-makan...sape tuh...bagusnye..cc.syuk,kak lela n macho tapi jmabu kite zul..
eeee...bagusnye..tolong menolong ek..lyn..
oittt tggu saye tuggu saye..kate org kat blakang..hihihi kak dilla n ezzah..
oitttt...ini tidak aci...awal2 cc.syuk da nk rsmi...hehehehe.acah je tu..
peace...min n cc.faridah
posingggg...lyn,elyn n yant..
sedang mnunggu ketibaan dato' Jalil..
posing- posing..effa,salina,zus,hani,iza,salwa n alyunizah
puan pengerusi kite kak lela,amir,abg kerol,abila,nadiah n a'sim
wahhhh...mayaknye hadiah...nak jugak..
Dato' Jalil
mat jambu...ijat senyum sokmo...
posing-posing...ijat,fizi,ku n kecik
suatu penantian..
orang yg dirai datang jauh dari MOF..2 dari kiri..shidi baba..ehhh...baim pn ade..cc syuk pn de jugak...ini da bagus...
darul buat ape tuh..
syafiza dpt hadiah yg dismapaikn oleh Dato' tmbalan kite...
waoowww...best ni...i like kek...habis ni klu mk sorg...huhuhu
yg ni pn sedap jugak...eee...lpo da rs tengok kek nih..
warga aras 1 yg diraikan yg menyambut bezday pada bulan april,mei n june..
waduh...time makan-makan aje...
oittt...ketepi-ketepi sye nk simpan kek ni...huhuhu..
epul lagi...eee...peace...
wahhh...brselere mkn..nyum-nyum..
abg jali mkn nyorok-nyorok sorang2...xajak pn cheqlong..
linda nmpak meroh...hahahahaha...cheqlong



so that all, but not pict la..nanti ssah plak nak loading page nie...hehehehe


#####sUka taK eNtRy iNi? kLik r LIKE!!* hAA!!! jAnGaN LuPa kLiK "PENGIKUT" dUlU SeBeLuM bErEdAr 'n beLek-beLek La IkLaN-IkLaN yG aDe..hihihi :) niCe R..tQ!!#####

No comments:

Post a Comment